Hari Kemenangan Umat Islam~

Dark Paradise | via Tumblr

ASSALAMMU'ALAIKUM.


Alhamdulillah. Ya Allah, terima kasih kerana telah memberi aku peluang bersama keluargaku untuk beraya.  Terima kasih kerana telah meminjamkan kebahagiaan sementara ini. Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.





Hi semua. Okay, harini hari Khamis, hari raya ke-8. Cepatnya masa berlalu. Dah lama dah saya duduk kat rumah. So maknanya kejap je lagi nak balik asrama. OMG OMG OMG. Malasnya. Homework baru satu page siap. Muahahahaha. Badan dah gemukkk. Wuuu~ Actually, taktau nak post apa. Cuma saje je. Semua org post gambar raya. So i would do the same :))


 
Atok Abah and Atok Mak :*


My dad dengan adik ipar dia. My dad yang hitam tu xD


Abah and mama. OMG i love this pictureee :D Tak rasa ke muka abah saya macam muka dalam duit tu :3



Ni pun sweeeeeeeeeeet :D Aaaa, tak sabar nak kahwinn :3

Ni mak cik saudara saya. Guess what? She's 20th. -AINNUR


Okay, what should i say?~


Yeahh, so nice~


My dad. Ah, slack la tak nampak muka. Seriously, muka diorang samaaaaaaa.


This is meeee :) Wah, first time pakai shawl waktu raya. Seriously, rimas ><


Aishh, goyang pulak Tp Muiz nampak comelll :3


Budak manjaaaaa~


Hubungan kekal lamaaaaa. Harap-harap suami saya cenggini :D


Uncle Farid and Abdul Aziz. Serious, pak cik aku ni funny. Nak suami camniiii!


Cuba cari perbezaan paling ketara antara diorangg. Black and white. Muahahahaha.


Me and Auntie Az. Auntie Az ni isteri Uncle Farid. Cun kan? Dorang sweet couple :D


Ha, baru jumpa gambar kakak akuuu. Tula susah sgt nak duk diam. Gambar ni pun goyang sikit. Btw, she's like princessssssssss~


Makan kuih rayaaaaaa~


Second day sempat snap gambar ni je. Semua dah tidur kat rumahhh. Haish hampehh.


Ni sepupu saya. Muhammad Thaqif Bin Muhammad Taufiq. Comel kan? Nampak sangat dia sedap kena dukung dgn budak gemuk comel lote :3


Comel nya kitorangggggg xD


Tengok Thaqif! Tak puas hati je mukaa :P


Otw balik Shah Alam dari Batu Pahat. I love them, they are crazyyyyy :D


Happy family :DDD


Yeah, my raya is not so awesome. Tapi saya bersyukur. Tahun ni semua bersederhana. Cuma tu lahh.... Duit raya sikit je. Hahahaa. Yelah, saya kecik lagi dah besar :'( Sorry for the boring post :D Selamat Hari Raya, semua! Maaf Zahir Batin. Kalau ada buat salah, maafkan. Lagi-lagi kalau tak follow back :D BYE!




ASSALAMMU'ALAIKUM.

No comments:

Post a Comment

Kata-katamu adalah semangatku.
Ceh.