Beratnya!

Untitled
:: Aku gemuk orang suka. Kau gemuk, ada orang suka? ::




Okay, tersentap jugak dengan ayat yang aku kutip kat tepi jalan twitter -,- And guess what? Berat aku dah nak masuk berat berlebihan! OMG OMG :( Okay abaikan.


Lol mana boleh abai! Aku risau tahap dewa meroyan waktu pantang! So i've decided to go swimming at Pusat Aquatik semalam :D Serious dah lama tk berenang. Berenang ni simple and boleh cepat kurus tauuu :D


Okay actually dah jauh tersasau tersasar dari tajuk sebenar. Siapa perasan, angkat ketiak! xD Okay harini nak cakap post pasal blog berat. Blog aku berat tk? :3


Aku seriously tkde idea nk post pasal apa. Tu yg gaps antara post sampai 9 hari TT__TT Macamlah aku ada readers tetap :( So aku just stalk, stalk, stalk and stalk blog orang len. Then ada sesetengah blog tu, sumpah berat. This is a serious talk -,- Blog cantik, ramai followers tp tup tup berat pulak. Aku apa lagi? PANGKAH JELAH :3 So sorry :(






Aku rasa semua orang dah tau mana nak timbang berat blog. Eventhough aku bukan handal sangat pasal blog ni, tapi aku nak jugak share link ni, tambah ayat dalam post -,- Btw, ringan tk blog aku? Hehehehe [pakai skin haha] Okay, klik link ni k?



PUTERI COMEL *cam siut je xD



Isi je link blog disitu. Ececece mcm tk reti pulak en. So kalau rasa blog tu berat, ringan-ringankan lah. Eh? Lol maksud aku, delete la apa yg patut. Then tinggalkan link kat comment box/cbox. Confirm aku follow. Actually aku nak stalk blog lain pulak. Aku asyik bukak blog sama je. Boshan :3


I'm about that life... lol <3 Happy Thanksgiving!
I got no life on this suck holiday -.-



ASSALAMMU'ALAIKUM.

3 comments:

  1. DAH CEK dah. berat jugak blog nie. hahaha. thanks for this info (: xx

    ReplyDelete
  2. Sesiapa nak beli upt(rm1/pc) dan opk (rm1.2/pc), boleh beli dengan saya 012-2723104

    ReplyDelete

Kata-katamu adalah semangatku.
Ceh.